גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

אטרקציות

כנס Fortnite הגדול בישראל בבאר שבע!

ארכיון תאריך: 25 ספטמבר 2018 - 27 ספטמבר 2018

משך: שעתיים

אתם לא יודעים מהו המשחק המדובר ביותר בקרב הילדים שלכם? כנראה שאתם חיים בגלקסיה אחרת. כל הפרטים על המשחק (ועכשיו גם האירוע) שכבש את העולם.
תפתיעו את הילדים שלכם בחג סוכות
Fortnite  הוא משחק הישרדות חינמי המשוחק בקונסולות וב-PC  שפותח על ידי חברת  Epic Games.
המשחק שיצא ב-2017 נקרא Save The World רשם מעל מיליון הורדות שבו ניתן לשחק עד 4 שחקנים נגד המשחק וצריך להציל את העולם מפלישת זומבים. והשנה יצא המשחק  Battle Royale, בפחות משבועיים הצליח המשחק להגיע 10 מיליון שחקנים בכל רחבי העולם וכיום נחשב לאחד המשחקים המשוחקים בעולם.

המשחק חינמי להורדה ובתוך המשחק קיימת אופציה לרכוש דמויות, משימות שבועיות, גרזנים מיוחדים ואפילו ריקודים. כיום יש המון יוטיוברים מובילים שמעלים תוכן על המשחק ומלמדים איך לשחק בצורה הטובה ביותר. אבל עכשיו היוטיוברים המדוברים יוצאים מהמסך ומגיעים לכנס הפורטנייט הישראלי כדי להיפגש עם השחקנים בארץ וללמד אותם בלייב איך להיות טובים יותר. ויכלול דוכני לונה פארק באווירת המשחק, לימוד אסטרטגיות שיעזרו לשחקנים מכל הרמות, משחקים בלייב עם אלופי הארץ, הזוכים בהגרלות יזכו בכרטיסי V-BUCKS, ועוד המון פרסים והפתעות. בנוסף, מלבד המתחם הראשי יוקם גם מתחם VIP שם יוכל הקהל להיפגש ולהצטלם עם היוטיוברים המובילים בארץ בתחום ויקבלו פוסטר רשמי של המשחק.
בין היוטיוברים שישתתפו:
Afek, Vadimo, RonenGG, FlashGG, ZigZagZong, GalCohen,Putitheparrot
וכוכבי הרשת: יוני טובים ועידן כרמלי. 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter